niedziela, 12 maja 2013

Stylizacja na polowanie.

Niedawno dostałam bardzo dziwnego maila z propozycją współpracy. Nie było w nim wiele szczegółów. Był tajemniczy, dziwny, wręcz dziki w swojej mistyczności. Wynikało z niego, że jeżeli poświęcę parę aspektów mojego życia tej tajnej organizacji, moje imię będzie rozbrzmiewać głośnym echem po całej kuli ziemskiej. Posiądę wielką moc, która poskutkuje wiecznym bogactwem, sławą, szampanem lejącym się z kranów, tonami darmowych szprotek i koszami próbek z fluidami Ireny Eris. Nie jestem osobą sprzedajną, nie jest łatwo mnie przekupić, ale geez darmowe szprotki i fluid? To wszystko wydawało się być snem na jawie. Wiedziałam, że dołączenie do Nich będzie wymagało wielu poświęceń. Kilka minut po otrzymaniu maila, do moich drzwi zapukał kurier. Wręczył mi zwój, w którym przeczytałam : "Z leśnego dzika ofiarę złóż, wojowniczką pokaż że jesteś". Gdy zastanawiałam się, skąd wiedzieli, iż jestem zadzierzysta, zauważyłam kopertę. Wypełniona była zdjęciami z ukrycia, na których miałam na sobie panterkowy print. Odkopałam więc z piwnicy, dawno nie używany, komplet noży kuchennych, które wygrałam na promocji w Żabce i wyruszyłam na polowanie. Jako iż w dzieciństwie byłam uzależniona od "Xeny: Wojowniczej księżniczki" dobrze wiedziałam co i jak. Najważniejszy bowiem podczas polowania jest outfit. Ona stawiała na sluty and sexy style w celu dystrakcji. Ja wybrałam oczywistą oczywistość - ponadczasową panterkę. Dzik był zdezorientowany, nie mogłam zrozumieć jego krzyków, ale zapewne myślał że jestem w połowie koniem i w połowie panterą. Byłam przebiegła. Udało się. Skóre zagarnęłam, a z resztek zrobiłam słoiczki z pasztetem.

A więc pierwszy test za mną. A teraz wybaczcie. Jesem umówiona na Happy Hour razem z Rihanną, Jay'em-Z i Kanye Westem. Przypadek? Nie sądze. Życzę powodzenia w życiu i przyjemnego odbioru foteczek. I pamiętajcie - Nowy Porządek Świata zbliża się wielkimi krokami...














fot. Rain Kasia Man Hordowicz

I was wearing:
Dress - New Look
Jacket -Primani 
Shoes - H&M
Bracelet - H&M
Bag - SH

29 komentarzy:

  1. Jeśli Ty jesteś Princess to znaczy, że Rajana awansowała czy może ją zdetronizowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie dziki szał:) Kto by nie poleciał na szprotki?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 12, 2013

    ja również otrzymałam dziwnego i tajemniczego maila...

    OdpowiedzUsuń
  4. mój kuzyn Alan też jest w Illuminati . Jest Bardzo wstydliwy . kiedyś był brzydki i ludzie go nie szanowali . Illuminati dali mu to samo zadanie , to samo... Miał zabić dzika . Kiedy go dokonał , oni pomogli mu stać się zupełnie kimś innym . Pozwolili mu narysować sobie tatuaż długopisem , zmienili jego outfit , fryzurę , dali mu sandały i nowe skarpety . Na włosy nałożyli świeży pumex , a Riri wpadła na pomysł zrobienia mu modnego przedziałka na środku głowy . Dali mu nowy dyzodorant Dove Natural dali mu nawet chomika rasy Dżungalskiej . Jednak choć Alan zmienił się wizualnie w środku pozostał wciąż skromnym i wstydliwym chłopakiem . Normalnym nastolatkiem .
    Koniu , uważaj . Koniu powodzenia , mam nadzieję że moje słowa przekonają niedowiarków .
    Piszę to bo nie mogę Ci tego powiedzieć .
    niemowa z gór kaszubskich

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodzę sobie dzisiaj a fejsbuka, a tam wiadomość od niejakiego Alana z linkiem tej strony. Jestem pod wrażeniem Twojego stylu i wdzięku. Myślę, że jeszcze trochę i zobaczę Cię na okładce Vogue'a. A co do dzika, dziwnym trafem robiłam wczoraj to samo...Przypadek? Nie sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 12, 2013

    też dostałam link do tej strony Alana. i jestem mu za to niezmiernie wdzięczna. właśnie takiego bloga szukałam. mam blisko do lasu, często chodzę na polowania i zawsze miałam problem z kreacją !

    OdpowiedzUsuń
  7. Alan polecił mi te modowe propozycje i przyznam szczerze, że jestem niesamowicie zachwycona kreacjami, które tutaj przedstawiasz. Dziękuję Ci za to, trzymam kciuki za dalszy rozwój w tej kwestii. JESTEŚ SUPER NIE ZMIENIAJ SIĘ!
    Karisa

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 12, 2013

    kurtka rulez!!!!!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 13, 2013

    jesteś zajebista! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpasowalas znaki NWO do fashionistycznych zdjec ! dziewczyny pragna byc takie jak ty!!!!
    heheh
    pozdrawiam serdecznie, 333

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zwierzątko obserwujemy?

    ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 15, 2013

    LOL szalona dziewczyno :D fajna ta panterka, dawno nie bylam w new look a tu prosze taka ladna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  13. będąc małą dziewczynką również byłam uzależniona od "Xeny: Wojowniczej księżniczki". :D

    nie mam pojęcia jak trafiłam na tego bloga,ale sprawiło mi to sporo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga i muszę przyznać, że pomysł z głową konia jest... intrygujący i dość dziwny, ale ciekawy :PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydawało mi się, że to był sen, ale Twój blog istnieje naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post, I really really like your blog :) Would you maybe like to follow each other on bloglovin'?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzikość psiakość. I drobniaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierdziele, te zdjęcia są... GENIALNE <3

    OdpowiedzUsuń