wtorek, 1 stycznia 2013

nareszcie nowy post

Wow, mój blog ma już prawie rok. I nawet prowadziłam go w miarę systematycznie. Jestem pod wrażeniem, zwracając uwagę na mój słomiany zapał. W moim życiu chciałam robić już multum rzeczy, niestety za każdym razem kończyło się to źle. Nie dość że zapał znikał w zastraszającym tempie, to przy okazji zawsze robiłam sobie krzywdę. Chciałam być baletnicą - przytyłam, chciałam nauczyć się jeździć na deskorolce - rozwaliłam sobie kolano, chciałam być masterchefem- oblałam sie oliwą i teraz mam paskudne blizny na ręce, chciałam mieć pole do minigolfa na ogródku-zachorowałam na szkorbut a psy zjadły mi siostrę. Teraz chce być blokersem. Dresy to mają w sumie fajnie - outtfit wygodny, łądny i praktyczny, carpe diem i zero zmartwień. Dlatego też ostatnio wybrałam się na spacer po moim pięknym mieście, aby wyszukać miejsc odpowiednio patologicznych. Kiedy tak obsiadywałam okoliczne trzepaki i murki, zastanawiając się nad swoim marnym losem, przypadkowo znalazł się przy mnie fotograf.

Po za tym, to co - Nowy Rok. I z czego tu się cieszyć? Każdy kolejny zbliża nas do śmierci. Nie ma czasu na zabawe - musimy się umartwiać. Mój pech dalej będzie mnie śledził. Nic nie zostaje tylko wytatuować sobie "MEMENTO MORI" na czole. Jestem słoikiem, nie chce mi się wracać do Warszawy. Tak więc idę katować Eda Sheerana, czuje że znaleźliśmy nić porozumienia, on też jest wiecznie niezadowolony i posępny. Tymczasem oglądajcie sobie foteczki, yo yo.

FOT. MISIA UKULELE SIENNICKA <3














Sukienka - Primark
Katana - znalazłam w szafie (kocham katany, szczególnie te wielkie i menelskie)
Buty - CHIŃSKI MARKET 29ZŁ BARDZO WYGODNE ALE PEWNIE MAM JUŻ RAKA STÓP
Czapka - SH

25 komentarzy:

  1. ładna sukienka i buty :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, ja nie mam porownania bo nie czytam ksiazek. mimo wszystko uwazam ze ksiazka wciaga, ale jest napisana bardzo prostym jezykiem, czasem wrecz irytujacym.nie wiem ile ty czytasz i czy to lubisz, i jaki gatunek Cie interesuje.. Grey I tom to opowiesc tylko i wylacznie o wiecznym pieprzeniu laski :D co chwile powtarzane slowa i okreslenia, troche irytuja ale calosc czyta sie lekko i przyjemnie, szybko. z ciekawosci przeczytam kolejna czesc;p

    ps. dobrze Ci w czapie horsee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twarzowa blokersowa czapa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo tekst o butach mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej nieprawdopodobne, ale nie jest to niemożliwe :) Dlatego właśnie do tego dążę.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne narożne gradienty! Jestem prawie pewna, że jeszcze wczoraj ich nie było, nie przeoczyłabym takiego cudu graficznego ;)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  7. byłaś może w tej sukience na Warsaw Fashion Weekend i w czarnej ramonesce? jak tak to widzialam cie z kolezanka w toalecie, jak sie przegladalas i cos sobie spiewalas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yup byłam tam ale nie przypominam sobie śpiewania

      Usuń
  8. masz genialny styl pisania!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, nie ogarniam cię (tak pozytywnie:))) z tym całym koniem i blokersem! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno nie byłam! wyglądasz super♥pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie fashion victim! Małe i mocno spracowane chińskie rączki zafundowały Ci raka stóp a Ty nic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Menelskie katany NA PROPSIE <3 Bardzo ci pasują, drogi Koniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. super ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegodny post. Zajebista czapa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszłam dzisiaj pierwszy raz zainspirowana podlinkowanym gdzieś video i zdecydowałam przełożyć egzamin, by poczytać. Właściwie potrzebowałam po prostu pretekstu do przełożenia, ale teraz przynajmniej mogę mówić, że zaczytałam się w fejmowym blogu, a nie poniósł mnie melanż. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rất cảm ơn về bài viết của bạn, bài viết rất hay và ý nghĩa.
    Nếu có các nhu cầu về thiết kế, thi công các sản phẩm nội thất như: bàn ghế sofa, giường tủ, thi công trọn gói có thể liên hệ bên Mozza mình nhé. Click vào đây để xem chi tiết nhé các bạn:
    sofa giường đẹp
    sofa văn phòng đẹp
    sofa giá rẻ đẹp
    sofa phòng khách đẹp
    sofa phố xinh
    hãy liên hệ cho mình nhé. Cảm ơn !
    _______________________________________________
    SIÊU THỊ GHẾ SOFA MOZZA
    Địa chỉ: 66 - Tương Mai - Hai Bà Trưng - Hà Nội
    Điện thoại: 093 628 3333 - 04 6674 9999

    OdpowiedzUsuń
  19. Rất cảm ơn về bài viết rất hay và ý nghĩa của bạn
    Nếu có các nhu các sản phẩm nội thất như: bàn ghế sofa, giường tủ, thi công trọn gói có thể liên hệ bên Trường Phúc mình nhé!
    Website: http://noithattruongphuc.vn/sofa-phong-khach.html
    Hotline: 0967.422.378

    OdpowiedzUsuń