czwartek, 18 października 2012

Koń po raz kolejny w kwiaty przybrany

Oglądając zdjęcia "klientek", które odpicowane robią sobie foteczki na tle meblościanki, postanowiłam stworzyć post outfitowy na klatce schodowej. Na pierwszy rzut oka, wydawać by się mogło, że są to korytarze szpitalne. Ale nie dajcie sie zmylić! Ludzie chodzą po klatce w piżamach i dresach, nie dlatego że pędzą na kolejne badanie endoskopem, tylko dlatego że w klatce jest sklepik. Nie ma tu pacjentów przy kroplówkach, pielęgniarek ani lekarzy. Są za to wycieraczki, paproteczki i nakrętki po słoikach, które służą jako popielniczki. Po za tym wszędzie czuć zupę. Mieszkając całe życie w domku jednorodzinnym, trudno było mi przyswoić do mózgu, że istnieje coś takiego jak klatka schodowa.  Nie wiedziałam, że wychodząc z windy trzeba powiedzieć "siemano". Nie wiedziałam że mijając kogoś, należy posłać mu żenujący, nic nie znaczący uśmieszek. Nie wiedziałam również że psy, mogą robić kupe w windzie. 

Zakładając bloga, obiecałam sobie że będę dodawać zdjęcia tylko w ładnych bądź urbanerskich miejscach. Klatka schodowa nie jest nawet hipsterska - ma ją prawie każdy. 

Jako iż jestem polaczkiem cebulaczkiem, biedną studentką, którą budzi w nocy dźwięk znikających pieniędzy z konta, mam na sobie ubrania kupione za prawie darmo! 







brudne buty

Bluzka - nie mam zielonego pojęcia
Marynarka - SH (2zł)
Spodnie - Primark (5 euro)
buty - Bianca, DDZ
czapka - Primark (2 euro)

Nie mam w zwyczaju podawać cen na blogu, ale jak promocja to promocja...

27 komentarzy:

  1. a gdzie są takie klatki schodowe?
    moim zdaniem całkiem feszyn =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka? Jaka czapka?
    Niby, że z Primarka a nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czarna skarpeta, na czubku łba!

      Usuń
    2. Jest czarna skarpeta, na czubku łba!

      Usuń
  3. Faktycznie, klimat strasznie szpitalno-genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, głowa dodaje uroku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniu co studiujesz w Wawie? Podoba Ci się? robisz cos oprocz studiow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuje dziennikarstwo! ale chce ogarnąć jeszcze jakies studio teatralne, co bym mogła wystartować w przyszłym roku do szkół teatralnych bo to moja pasja! a oprócz studiów to wiesz bywanie sobie tu i tam ;) aaa i tak, podoba mi się, warszawa jest dość milutka!

      Usuń
  6. och no koniu, tej czapki to prawie nie widac, moglas sobie podarowac ;) a poza tym to sie pisze razem dziecko ;) sorry studentko, no nie wypada...a gdzie w waffce maja takie ohydne klatki schodowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. o no widzisz koniu teraz dopiero przeczytalam, ze studiujesz dziennikarstwo, no to tym bardziej nie wypada pisac "po za tym" :P hmm to sobie bywasz na krakowskim, no fakt milutko tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdemu zdarza się popełniać błędy. To że studiuje dziennikarstwo nie oznacza że jestem mistrzem ortografii czy składni, a w studiowaniu chyba chodzi o to żeby się uczyć? W każdym razie dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawiam.

      A jeżeli chodzi o "bywanie" - miałam na myśli raczej spotykanie się z przyjaciółmi i znajomymi, poznawanie nowych miejsc, a nie szlajanie się po knajpach na krakowskim

      Usuń
    2. och alez sie koniu unioslas :D
      alez ja nie napisalam "bywanie" tylko bywanie, nie wiem czego sie doszukalas tam naprawde, zabawne :D
      no przeciez wydzial dziennikarstwa jest na krakowskim - nie wiem czy dokladnie tam, moze ulica to nowy swiat, w kazdym badz razie to rzut beretem od krakowskiego, no wiec chyba tym bywasz nie?
      nie wiem jakie knajpy masz na mysli, bo ja nie znam zadnej...na krakowskim mialam jedynie kursy jezykowe, troche szkoda, bo to miejsce uwazam za naprawde piekne i klimatyczne

      Usuń
    3. nie studiuje na UW więc raczej tam nie bywam ;)

      Usuń
    4. forma "w każdym bądź razie" jest niepoprawna, poprawną jest forma "w każdym razie" - siemanko, pozdrowienia od filolożki :D

      Usuń
  8. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy hejtują, że czapki nie widać, ale jakby się dowiedzieli, że jest od Harrego Styles'a to już by to inaczej wyglądało!
    Nienawidzę Cię za ten żakiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejtuja..., ach dzieci po gimnazjach i to wasze slownictwo ;)
      widzisz nie wiem co to harry styles, jakos nie zrobilo to na mnie wrazenia

      Usuń
    2. No tak, anonimów edukacja gimnazjalna nie obowiązuje, zapomniałam, błagam o wybaczenie.

      Usuń
  10. http://besty.pl/1737969
    A tak mi się tylko skojarzyło... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koniu, co ty robisz w metrze i dlaczego jestes facetem?? :o
    http://ryjbuk.pl/warszawskie-metro-304235

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody ! www.walkingcliches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ja nie widziałam jeszcze takich klatek schodowych, więc "zazdroszczam".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniu, podziwiam Cię :D mnie by się nie chciało tachać za każdym razem maski konia ;D no... chyba że byłaby mega giętka i dałaby się zmieścić do torebki po uprzednim skompresowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne spodnie. uwielbiam kwiatowe wzory :) 3 i 4 zdjęcie - super!

    OdpowiedzUsuń