piątek, 7 września 2012

plażing smażing


Tak, nadszedł czas, że odwiedzam moje rodzinne Kaszuby. Pogoda co prawda w kratkę, jedzenie średnie ale klimat wszędobylskich komarów i szyszek rekompensuje mi wszystkie niedogodności. Na Kaszuby jechałyśmy podniebnym autobusem. Polaczki wciąż klaszczą, piją wysokoprocentowe napoje, patrzą na przerażone ciśnieniem dzieci pogardliwym wzrokiem i nic im się nie podoba.Walizki giną w otchłani luku bagażowego, ale trochę 'hablandoespanol' i da się je znaleźć. Z naszego drewnianego balkonu, tuż nad jeziorem, widać opalonych, umięśnionych i uśmiechniętych Kaszubian.

Na plażę nie odwalam się za bardzo - strój, sukienka, ręcznik i siemano.

W sumie to nie mam czasu, poniżej kilka fotek z deszczowych Kaszub. Pozdrawiam wszystkich licealistów i pracujących. 







 I kilka fotek niepozowanych:






Sukienka - inlovewithfashion
Strój - nie wiem
kapelusz - pepco
buty - nie mam bo mnie nie stać

21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, przede wszystkim fotka nr 3 mnie zauroczyła;

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjecie <33 niczym miss universe ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniu, jaki Ty masz biust:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalnie :) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjecia naprawde fajnie sie patrzy na taka kreatwnosc ... hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że na Kaszubach rosną palmy.. u nas tylko świerki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. w koncy troche cycka

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcia najlepsze, masz takie piękne oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 ostatnie jakie ponętne;d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te zdjęcia :)
    miłego plażowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah, klasa. Zajebiście że masz do siebie dystans a nie jak lalunie z innych blogspotów. Beka z szafiarek , hehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjecie la lezaku super :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. no koniu ale zapodalas ;D nie przestraszyli sie ciebie tam na tej plazy? hehe od kiedy to w Polsce rosna palmy, hee? mow gdzie cie powialo? Majorka, Ibiza... tak cos te fale mi sie wydawaly podejrzane jak na polski Baltyk, a co tu patrze jeszcze palmy na dodatek hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Jesteś centaurem! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpańskie Kaszuby zawsze spoko :D Miłego pobytu całej ferajnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha,na trzecim zdjęciu od końca pan na drugim planie grzebie sobie w odbycie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że mój Sekret jest w Hiszpanii! przywieź w nim trochę piachu, będzie mi bardzo miło:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rất cảm ơn về bài viết của bạn, bài viết rất hay và ý nghĩa.
    Nếu có các nhu cầu về thiết kế, thi công các sản phẩm nội thất như: bàn ghế sofa, giường tủ, thi công trọn gói có thể liên hệ bên Mozza mình nhé. Click vào đây để xem chi tiết nhé các bạn:
    sofa da cao cấp
    sofa nỉ đẹp
    sofa văng đẹp
    sofa góc đẹp
    sofa đơn đẹp
    hãy liên hệ cho mình nhé. Cảm ơn !
    _______________________________________________
    SIÊU THỊ GHẾ SOFA MOZZA
    Địa chỉ: 66 - Tương Mai - Hai Bà Trưng - Hà Nội
    Điện thoại: 093 628 3333 - 04 6674 9999

    OdpowiedzUsuń