wtorek, 11 września 2012

Na obczyźnie

Dziwnym zbiegiem okoliczności, zostaję w Hiszpani już na zawsze. Planowy samolot odlatuje jutro rano, ale poznałam cudownego Mariano Alfonso Lopeza, oświadczył mi się i pozostaje tu-na emigracji już na zawsze. Jakoś przezwyczaję się do zapachu ryb i gimnazjalistów proszących się o numery telefonów. Życie obiera różne tory, nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, ale moi kochani, trzeba brać los na klatę.

Poniżej kilka foteczek. Zwykło, wygodnie, plażowo-turystycznie.





 

A tutaj mój nowy tatuaż, bolało, serio

Top - Zara
Spodenki - SH
Buty - no name
Torebka - SH
Naszyjnik - własność PannyNatashy

Adios amigos muchachos, buenas nocze!

19 komentarzy:

  1. oj, bolało jak cholera... nie zemdlałaś? =]

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa min innych ludzi, którzy zobaczyli na ulicy konia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie hiszpańskie słońce CI służy, chyba trochę spiekłaś nozdrza?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Tobie znów się śmieję, a miałam dziś kiepski dzień !
    dziękuję !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś najpiękniejszą polską blogerką, kochamy Cię niezmiennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ten zestaw, szorty super i piekny ńiebieski kolor bluzeczki !

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik jest ekstra :)
    Jestem pod wrażeniem twojego bloga - pomysł z koniem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tam koniu nie sciemniaj ;) podobno masz zaczac studia w warszaffce, nie moge sie napatrzec na ta "maske" i to spojrzenie, koniu jestes the best

    OdpowiedzUsuń
  9. rozwalasz system kobieto!
    nietypowy blog! < 3
    Pozdrawiam, buziaki!
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zbiegi okoliczności są spoko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ale wariatka, bardzo pozytywna !:)

    Bluzeczka genialna !

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah poprawiasz mi humor za kazdym razem jak tu wchodze <3

    u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będzie jakiś post o make-upie?
    Nie mogę się doczekać! - Jesteś guru mojego stylu!

    Pozdro, Asia / http://gotujsmakujkochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najwyraźniej w Krakowie konie nie są mile widziane.
    http://www.youtube.com/watch?v=ngcQYmYJ1I8
    Pozdrawiam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha umarlam! Na pocz, nie wiedziala ocb... ;D rozbawiasz dziewczyno ;*

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ahhahah w tej masce wygodniej by było w chłodniejszym kraju :D

    OdpowiedzUsuń