sobota, 22 września 2012

asymetria wczesną jesienią

Niestety nie jestem dzieckiem burżujki, moja mama nie ma odwiertu naftowego,a moi dziadkowie nie są arabskimi szejkami (takimi z McDonalda też nie). Pomimo szlacheckiego pochodzenia, wiecznie nie mam pieniędzy. Jak więc żyć nie mając umiejętności wychodzenia ze sklepu z pustymi rękami? Jak żyć kiedy wielki napis NOWA KOLEKCJA przyciąga Cie jak magnes?

Trzeba nauczyć się koegzystować z innymi osobnikami, podobnego usposobienia, na przecenach. "SALE" to jedno z moich ulubionych słów. Lecz niestety wszystko ma swoje wady. Niska cena jest rekompensatą za nerwy, które można utracić podczas wyprzedaży. Kobiety wyrywające sobie odpowiednie rozmiary z rąk, starsze babcie, którym podoba się akurat ta sama bluzka co Tobie, kolejki do przymierzalni i kasy, przypominające te PRLowskie. Można byłoby nakręcić tam niezły film dokumentalno-przyrodniczy. Z kamerą wśród zwierząt...


Satysfakcja jest jednak bezcenna. Asymetryczna spódnica za 2,5 euro, którą bardzo chciałam? Jest i ona!








to zdjęcie dedykuję Janowi Pawłowi, Józefowi Piłsudskiemu i przede wszystkim policji!




fot. Julia Pilarska aka JP

Koszulka - H&M
Spódnica - Primark
Buty - Deezee
Torebka - Monari
Kurtka - H&M
Bransoletki - noname

not ashamed of liking this!

Co więcej, jako iż jestem królową podejmowania nieprzemyślanych decyzji, jadę na koncert do Londynu. Na przypale albo wcale. A to nasze bilety (@pannanatasha) :




33 komentarze:

  1. Inspirujesz mnie :D lubie takie poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
  2. juz nie narzekaj tak ze nie masz kasy, skad by cie bylo stac na ciagle wyjazdy i jeszcze jechanie do londynu tylko na koncert? masz pieniadze i nie pisz ze nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak bardzo duzo pieniedzy ze sie nimi podcieram

      Usuń
    2. Niestety, blogierko pod tytułem Koń - nie masz poczucia humoru - a jeżeli już wmawiasz sobie i nam, że jednak masz to poczucie humoru to jet ono bardzo arogancka - tak jak powyższa odpowiedź. Gratulacje! Może i lepiej, że zasłaniasz twarz tą koniowatością - przynajmniej wiemy, że jesteś osobą bardzo nieszczerą oraz pełną kompleksów. A poza tym to koń by się uśmiał! Ha, ha, ha:)

      Usuń
    3. nie napisałam nigdzie że mam poczucie humoru. a odpisałam w ten sposób, ponieważ uważam że mój status materialny nie powinien nikogo interesować. :)

      Usuń
    4. aroganckie, choć nie, może nie aroganckie.. Anonimowy! jedyne co tu jest nieodpowiednie to wypominanie komuś jego wydatków. koncert może trochę kosztować, ale wystarczy załapać się do pracy i sobie na niego odłożyć. a, i radzę zorientować się w cenach biletów lotniczych do Londynu :) btw. też chciałabym podcierać pięniedzmi, ale mam za delikatną pupinę!:(

      Usuń
  3. piękny widok na świdnickie morze i molo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Świdnica jest piękna to i piękny widok ;)

      Usuń
  4. przepiękna konina w przepięknej stylówie w przepięknej Świdnicy, siemano <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1D? Kupisz mi Harry'ego? proszęęęęęę! Na pewno za złoty zechce zamieszkać w Polsce u boku (mało)atrakcyjnej miejscowej ludności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś mega feszyn koniu i pozujesz jak prawdziwa porządna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komplement :) Świetne połączenie spódnicy, koszuli i botków. Głowa konia mnie nadal intryguje ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. 1D come to Japan : (((((((((

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam odwiedzać tego bloga ^^
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. rozwaliły mnie te zdjęcia :D pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniu chcę twoją koszulę ,piękna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny łup wyprzedażowy! Ja niestety nie umiem walczyc o swoje, więc albo muszę bulic albo sama szyc swoje szmatki ;)

    Kobieto-koniu! Jakim cudem wyrabiasz na tak niebotycznych obcasach?!

    Udanego spontanu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie obcasy, to kopyta :D

      Pięknie wszystko zgrane, modne akcenty połączone w stylowy sposób - to za co konia lubi się najbardziej :D

      Usuń
  13. Koń < 33333 Zdjęcia mnie rozwaliły po prostu X D

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko! przerazil mnie ten kon :P hehe
    pozdrawiam, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bosko~! jestem tu pierwszy raz ale pomysł z głową konia tak mnie urzekł, że postanowiłam się dodać ♥!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Cie... dziękuje dobranoc <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam do poczytania :)

    www.kamson.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurde jedziesz na koncert One Direction! :D ja tam nigdy na wyprzedażach nie widziałam babci szarpiących się na wyprzedażach, może jakiś filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W LUMPEKSACH SĄ, JEDNA RAZ ZWINEŁA MI NAJPIĘKNIEJSZĄ SUKIENKĘ ŚWIATA, JAK TO SIĘ POWTÓRZY TO NAGRAM, PROMISE

      Usuń
    2. Koninko błagam opisz ta sukienkę!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. http://pl.memgenerator.pl/mem-image/jak-mozna-sluchac-one-direction-pl-ffffff-1

    OdpowiedzUsuń
  20. ha! primark i wszystko jasne, chyba jedyny sklep, w ktorym mozna znalezc spodnice za 2,5€ we wszystkich innych bylyby ewentualnie za 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://fashionguidebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielbie, wielbie, jeszcze raz wielbie... Te teksty i stylizacje!?Idealna:)

    OdpowiedzUsuń