sobota, 9 czerwca 2012

moda ciążowa - ciąży, ciąży i pociąży.

Nie było mnie tutaj już od ponad miesiąca. Wielu fanów wysyłało mi pełne żalu i płaczu wiadomości, gdzie jestem, czy żyje, czy przypadkiem nie pochłonęło mnie czytanie poezji Leśmiana.  Odpowiedz znajduje się bliżej niż myślicie. Horrendalny wzrost wagi nie zawdzięczam treningom na Ogólnopolski Konkurs Wpierdalania Owsa Na Czas (w skrócie OKWONC na Suwałkach), tylko szybkiej ciąży pozamacicznej. Teraz kiedy powiłam w mojej stajence jedno, śliczne, dorodne źrebiątko, moge powrócić na bloga ze zdwojoną siłą. Chociaż po porodzie, przez pewien okres miałam depresję spowodowaną obniżonym poziomem estrogenu i całymi dniami jadłam jabłka i piłam mleko, oglądając "Ekipę z New Jersey" to teraz odkryłam sekret na poradzenie sobie z tymi dolegliwościami. Odpowiedzią na wszystko jest dobra DZIAŁKA.

Działka działa kojąco, w zależności oczywiście jaka to jest to działka. Ja lubię najbardziej te ekologiczne i pełne zieleni, urokliwych kątków porośniętych bluszczem, winoroślą i czerwonych truskawek niczym pełne koloru policzki niemowląt. Na ogrodzie działkowym RELAX znajduję się wiele działek. Korzystają z nich panie Domagałowe i panowie Moczypięty, chwaląc się piwoniami i jedząc grilowaną koninę.

Na współpracę ze mną zdecydował się magazyn "Działkowiec". Już nie mogę doczekać się pierwszej gazetki i pierwszego posta sponsorowanego . Poniżej krótka fotorelacja z dzisiejszego plewienia.












Poniżej zamieszczam jeszcze zdjęcia mojego kuzynostwa z Kansas, zdjęcie pamiątkowe również na działce.



XOXO KOŃ

PS. CHCIAŁBY MNIE KTOŚ PRZENOCOWAĆ W WARSZAWIE :(((( ??????

35 komentarzy:

  1. Jesteś genialna, przecudwony ałtficik, poza tym czy mi się wydaje czy zmieniłaś fryzurę?!
    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest grzywa konia ;O

      Usuń
    2. @Dude, myślę, że BluntGirl napisała to na żarty. :)

      Usuń
    3. potwierdzam info, iż Koń podciął lekko końcówki grzywy, miło, że zauważyłaś. : )

      Usuń
  2. W tym blogu jest moc! jesteś boska
    gorąco pozdro ze stajni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie napisałaś skąd kuzynka ma takie fajne rękawiczki, a kuzyn takie cudowne szorty. : (
    czekam na info, bo są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wspaniałe pęciny, naprawdę super! Szkoda, że nie publikowałaś mody ciążowej :-(

    Czy Twoje kuzynowstwo z Kansas czasem nie bierze udziału w wyścigach? Nie wiem, czy czasem ich nie obstawiałam ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHA :d super prezentuje się Twoj ałtfit. powinnaś tak występować na pokazach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. koniu, mam wolny box w mojej warszawskiej stajni!!!ihhhhhaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? podasz mi maila co bym mogła się skontaktować?

      Usuń
  7. stylizacja jak stylizacja ;)
    ale wpis mistrzowski... hahaha... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha dziewczyno rozkładasz mnie na łopatki. przepraszam, KONIU, jaka dziewczyno. no ale klacz w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam boks i sianko dla konia, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Cię Koniu! Ponieważ zbliżają się wakacje, jako Twoja kuzynka chciałabym się zapytać, jak radzisz sobie z modą plażową? Gdzie można dostać strój kąpielowy który sprosta wyrafinowanemu gustowi parzystokopytnych?

    OdpowiedzUsuń
  11. try couchsurfing.org

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalna jestes, uwielbiam Twoje posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle genialnie. Dzięki, że wróciłaś, niestety do Warszawy mi daleko, ale gdybyś kiedyś była we Wrocławiu... to zapraszam ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy Ty przypadkiem właśnie nie z Wrocławia ??
      ;)

      Usuń
    2. ano właśnie poniekąd tak :D

      Usuń
  14. nono Koniu, postarałeś się. ałtficik bardzo koński, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham Twoje wpisy haha, daj mi namiar do kuzynka <33

    OdpowiedzUsuń
  16. ahahahah pozytywnie padłam kolejny raz! :D
    W Warszawie już niestety nie mieszkam, a tak to nie byłoby problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będziesz kiedyś w Kato zapraszam do mojej stajenki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj , dziękuję za miły komentarz, u Ciebie również nie brakuje oryginalności :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahahaaaa! kocham! skąd plecak?

    kamil

    OdpowiedzUsuń
  20. szarpala bym cie jak francuz konine!! :**********

    OdpowiedzUsuń
  21. I koń wrócił do swej zajebistości!

    OdpowiedzUsuń
  22. wbijaj! parę jeszcze zostało ;p dla Konia wszystko! xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Petarda!!!!!!!!!:*:*:*:*:*
    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. o koniu :D wrocilas :D to dobrze, ja nie moge tej twojej maski, skad to wytrzasnelas, jest niesamowita i to spojrzenie :D
    ps. matura zdana? a z tym nocowaniem w wawie to na egzaminy moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam że tak późno odpisuję, ale jeżdże po polsce, egzaminując się właśnie :D
      OCZYWIŚCIE ŻE ZDANA, A JAK INACZEJ?

      Usuń