sobota, 30 czerwca 2012

Kontrowersyjny post

W tym poście nie ujrzycie mojego pięknego łba. Mój nastrój jest zbyt posępny, oczy czerwone, opadnięte powieki i przetłuszczona grzywa. Koń jest fabolous, więc w takim stanie nie pokazuję się ani publicznie, ani w internecie.

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam baggy bluzy z nadrukami, szczególnie te ironiczne w pixy (jak znalazł dla ćpunów), frytki i hamburgery (szczególnie podobają się anorektyczkom, aby pokazać ich dystans do jedzenia), te w bozie i jezuski (zarówno dla satanistów jak i chrześcijan) oraz  uniwersalne z przewietrzałym motywem galaxy (podobają się każdemu, bo są poprostu fajne), mocno się nimi zajarałam.

A potem poszłam do lumpeksu i przymierzyłam podobną krojem bluzę. To co zobaczyłam, odmieniło mój pogląd na rzeczywistość. Było to zaskoczenie i odkrycie, na miare momentu w moim życiu, kiedy to dowiedziałam się że logo Carrfoura, to wcale nie strzałki. Co zobaczyłam? Kloca. Byłam kwadratem, big milkiem na patyku, klockiem lego. Pomimo że bardzo pragnęłam bluzy z któregoś modnego sklepu internetowego, wiedziałam że to nie dla mnie.

I w tym momencie przechodzimy do zasadniczego punktu tej notki. Nie mam już nic do stracenia, moje życie jest skończone, jestem maturzystką bez perspektyw i intelektualnie zatrzymałam się na gimbazie. 

Zapragnęłam takiej bluzy. Na cwelenie się w domu, nocne posiadówy i dni nieroba. Zapragnęłam takiej bluzy. Zdaje sobie sprawę, że poniższe zdjęcia mogą mi zniszczyć karierę. Skazuję się nimi na ostracyzm i ukamieniowanie. Ale to forma żartu, hermetyczny humor i zamknięta beka. Jedna z bluz to prezent ode mnie i PannyNatashy dla Frankie. Tym samym polecam lumpeksy i wprasowywanie. I lovcianie One Direction. 

KTO ZGADNIE KTÓRA BLUZA NALEŻY DO KONIA?




FRANKIE ;*


Kto jeszcze nie widział, co zrobiła dla mnie PannaNatasha? Chciałam kupić podobną w H&M, ale usłyszałam tylko "daj spokój, 60zł za takie gówno, znajde Ci taką w lumpie." I tak oto - 2 zł i nożyczki. Bardzo lubie tą hip hopową ekipę, moja ulubiona ich piosenka to "Nothing else matters" i "Barka" na featuringu z papieżem.


Wnętrza udostępnił hotel robotniczy w Mikołajkach. Dziękujemy !

20 komentarzy:

  1. czekam na Twoją stylówę z koszulką, najlepiej od razu z relacją z White Sensation i zdjęciem z Iloną Felicjańską! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Omatkoicórko, trafiłam na Twojego bloga przez zupełny przypadek. Obśmiałam się za wsze czasy, genialnie piszesz :D
    Dzięki za poprawienie i tak już dobrego humoru, będę częstym gościem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prowadzenie bloga z tym Twoim końskim łbem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nothing else matters śpiewa Metallica, a nie Gunsi ;) ale bluzka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wiem, to jest żarcik :C

      Usuń
    2. przeciez to tez nie jest hip hop....dzieciaki są najlepsze! nie kumają żartu

      Usuń
    3. Metallica nie śpiewa, jak już się przyczepiakowymądrzamy. James Hetfield - owszem ;))

      Usuń
  5. a w jaki sposób naprasowujesz te zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) kupujesz specjalny papier w papierniczym
      2) drukujesz fotkę w drukarce atramentowej
      3) przykładasz zdjęcie do bluzy, nakładasz coś cienkiego (materiał, bibułkę)
      4) przyprasowujesz ją żelazkiem do bluzy

      voila

      Usuń
  6. Gdzie kupiłaś taką bluze ziom ? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sobie zrobiłam zip

      Usuń
    2. niieee chodziło mi o samą bluze bez chłopaczków

      Usuń
    3. lumpeks, po 2-4 zł zakupione, poszukaj jest ich strasznie dużo

      Usuń
    4. przez przypadek napisałam z konta koleżanki, ale to ja

      Usuń
  7. zgaduję, że do KONIA należy bluza żółta! ohohoh dziewczyno byłaś w mikołajkach jak Ci się podobało? (mikołajki moje miasto) w jakim to hotelu robotniczym robione było zdjęcie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgaduje, że do konia nalezy bluza żółta! ohohohooh byłaś w mikołajkach, jak Ci sie podobało? mikołajki moje miasto :) kurcze tylko zastanawiam sie w jakim to hotelu robotniczym było robione zdjecie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. haha masz genialne poczucie humoru! :D zdjęcia konia po prostu rozwalają, jestem ciekawa dalszych stylizacji :D pozdro!

    OdpowiedzUsuń