sobota, 7 kwietnia 2012

post NIEwielkanocny

Nadeszły święta. Wszędzie jajeczeczka, pisaneczki, mazureczki, koszyczki, Jezuski na krzyżach... A ja tak bardzo ich nie lubię. Tak bardzo nie znoszę jakichkolwiek celebracji religijnych. Dlaczego?

Bo trzeba sprzątać. Tak bardzo dużo i intensywnie. Nagle znajduje się 39847098 nowych, mistycznych pomieszczeń w domu, które należy posprzątać. Nagle znajduję się 3492878 powodów do kłótni. A wszystko po to, aby w niedziele rano zjeść zimne jajko, polaczkowaty sernik i położyć się przed telewizorem, oglądając familiadę.

Jak dobrze że w tym roku święta spędzam na Karaibach, nagrywając nowy odcinek "Pamiętników z wakacji". Mam czas na odpoczynek, imprezy. Cały czas spędzam w towarzystwie półnagich lub nagich aktorek, które czule wtulają się w moją sierść. Poniżej kilka zdjęć z mojego pobytu na wyspach.




kąpiele błotne, spa, relax

dziewczyny wdzięczą się przed obiektywem

czwartkowa ostatnia wieczerza










Tym, którzy jednak wolą smarować swoje ciała chrzanem, zamiast czekoladą i szampanem i dolarami, życzę Wesołych Świąt. For real.










Dziś odpoczywam w stroju inspirowanym wizerunkiem bezdomnych kloszardów. Bardzo lubię luźny styl, zastanawiam się nad wcieleniem takich stylizacji w życie codzienne. We wtorek/środę będzie jakiś post czysto szafiarski. I obiecuje poprawę w systematyczności.


bluzka - Tani Armani
spodnie - dolcze and gibony


ps. już niedługo współpraca z marką odzieżową, planujemy wydać serie takich bluz. Co wy na takie nadruki?


xoxo Koń

13 komentarzy:

  1. mówiłam, żebyś nie wrzucała tego zdjęcia z morza noo! Jakoś grubo na nim wyszłam. ; /
    dobre spodnie zdjęte z nieżyjącego kloszarda, więcej takich setów poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. buahahha no nie mogę po prostu Cię uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :P

    Ja tez nie do końca lubię święta, ale zawsze jakieś chociaż małe oderwanie od rzeczywistości i okazja żeby ogarnąć dom ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz.
    świetne zdjęcia :D:D
    też nie lubię świąt, ale na szczęście u mnie się ich nie obchodzi i mam spokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJOWA TAKA BLUZA Z KONIEM ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny nagłówek :D
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tym 3 zdjeciem to nie do konca taki relax- biedny kon ledwo wyszedl z bagna ;(
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Pamietniki z wakacji ' z Karaibow - can't wait! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno, kompletnie rozwaliłaś mnie na łopatki :D Pozdrawiam!
    Również Irmina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na bloga przebija wszystko, gratuluję kreatywności :)
    Rżałam jak szalona xD

    OdpowiedzUsuń
  11. biały koń nie jest koniem

    OdpowiedzUsuń