wtorek, 17 kwietnia 2012

końskie życie na dachu + sesyjka

Współprace zaproponowała mi czeska korporacja, która zajmuje się produkcją doczepianych włosów. Oczywiście zgodziłam się, łamiąc wszelkie konwenanse jakoby to konie nie mogły mieć zdrowych, mocnych i lśniących włosów. Zamawiając kolor pomyślałam o tlenionym blondzie. Zawsze lubiłam krótkie spódniczki w kratę z wielką klamrą i bluzy z cekinowymi twarzami, ale nigdy nie miałam odwagi ich nosić. Może teraz, z nowymi włosami, dzięki  www.taženývlasy.cz będę mogła otworzyć się na nowy styl, nie tylko ubioru ale również życia. Białe kozaczki już są w drodzę, czekam już tylko na jakieś laser disco. <3 Szykują się innowacje na blogu, dlatego warto obserwować.


Dzisiejsza stylówka to typowy zwyklak szkolny. Inspirowana Ciechanowskim Fashion Weekiem. Zdjęcia robione przy okazji sesji zdjęciowej, więc buty były już nieco ubrudzone przez modelkę, która przez kilka godzin skakała po dachu. Również przepraszam za wygniecioną i wychodzącą ze spodni koszulę, niestety no, nie stać mnie na żelazko. No i z natury jestem koniem feljtuszkiem.










Bluza - H&M
Koszula - Bershka
Spodnie - H&M
Buty - NoName

A teraz dodatek, kilka fot z sesji Jacka, przy której miałam przyjemność pomagać. Razem z Pszczołą ubierałyśmy modelkę - moją kochaną Dominiczkę.  Reszte, będziecie mogli ujrzeć
na jego fanpage już wkrótce (zapraszam do polubienia) - http://www.facebook.com/rekasjacek





PS. JUŻ NIEDŁUGO GIVEAWAY. DO WYGRANIA PACZKA SZLUGÓW I PÓŁ LITRA GORZKIEJ ŻOŁĄDKOWEJ. POZDRAWIAM PSYCHOKOŃ


18 komentarzy:

  1. creepersy!!! :D zajebiscie wygladasz koniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, koniu, że przelotem przez Paryż w drodze na trening czirliderek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Koń w takich włosach nonono! Co tam rozchełstana koszula! Koń teraz nadaje się do Plejboja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie się zgadzam! koń na medal! :D

      Usuń
  4. Jesteś świetna Koniu:D Obserwuję;) Zaintrygowałaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 sesja geeenialna! świetne zestawy i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, nadal nie mogę uwierzyć, że zwierzęta przemówiły ludzkim głosem... Pozazdrościć współpracy, blond grzywa totalnie odmieniła Twoje oblicze. Bejsbolówka świetna. O szlugach i żołądkowej rozpowiem Menelni spod Biedro, na pewno się zlecą i wezmą udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniu, wyglądasz cudnie w tej blond grzywie:D Fajowa kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny zestaw, bluza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z sesji świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim giwełeju to ja chętnie wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeeeee muszę Ci piwiedzieć, że koński blond(?!) w tym przypadku prezentuje się naprawdę okazale !:D
    Poza tym bardziej na poważnie- z chęcią zabrałabym Ci tą bluzę! Jest genialna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, jaja sobie ktoś robi?;D Pierwsze widze!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniu, uwielbiam Cię. I buty, mimo że przybrudzone - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że Cię kocham! hahahaha
    A.

    OdpowiedzUsuń