niedziela, 22 kwietnia 2012

KOŃ MA FANPEJDŻA

Długo się zastanawiałam czy nie będzie to zbyt duży przejaw megalomanii z mojej strony, jeżeli założę sobie stronkę na fejsbuniu. Jest tak wiele blogów i prawie każdy ma fanpage. Nie mogłam spać, zadawałam sobie jedno pytanie:



Właśnie, kim jestem aby zakładać sobie fanpejdża? Czy mam sławę? Pięniądze? Wielką karierę? Czy mam chociaż wielkie cycki jak Pamela Anderson? Nie. Ale nie zakładam fanpejdża sobie, tylko mojemu alter ego - Koniowi.

Dlatego jeżeli lubisz mojego bloga, zapraszam do polubienia mnie na fb. Osoby z i zarówno bez bloggera, będą na bieżąco z postami, ciekawostkami, niepublikowanymi fociami z życia prywatnego konia.



Niech Janusz Chrystus będzie z wami, do kolejnego ;*

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. yeah! nie ma co się spinać, ja też mam ;) niech fanpedż przyniesie w KOŃcy sławę i pieniądze! (ja też poproszę, raz!) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha już Cie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wierzę w to, ale właśnie polubiłam jakiegoś konia na fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu nie traktuj Facebooka jako fanpage, tylko jako stronę, gdzie ktoś obserwuje Twoje poczynania i śledzi ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tak dalej:D Jak dobrze,ze nie jestes kolejną pustą i głupiutką "modową blogerką" ( co ponoc brzmi dumnie), przekonaną o swojej niezwyklej urodzie i inteligencji oraz zakladającą bloga głównie dla lansu wlasnej osoby. Zyczę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuje! to chyba najmilszy komentarz w mojej krótkiej karierze blogowej :P

      Usuń
  7. Genialny pomysł z tą głową konia;D Twoja konsekwencja powala;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 06, 2012

    znasz może konia Rafała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak znam, to mój dobry znajomy

      Usuń
  9. Rządzisz!!!UWIELBIAM Twój blog!!!!

    alanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. xD hahhaha
    za to, że znasz Rafała masz u mnie zapas cukru w kostkach na rok !

    OdpowiedzUsuń