sobota, 10 marca 2012

Koń na salonach - konkurs stylistów

Zanim dokładnie co i jak, bardzo proszę o głosy. Do wygrania telefon, mój to złom i można nim tłuc ziemniaki. Naprawdę ciężko pisze się kopytami smsy, zrozumcie, nic was to nie kosztuje a mi sprawi tyle radochy :) (99% z was jest teraz równocześnie na fb, także czasu za wiele nie stracicie) można codziennie głosować ;>>>





Koń - czyli ja - po raz pierwszy wystąpił dziś przed szerszą publiką. We Wrocławiu, w galerii handlowej Arkady odbył się dziś konkurs "stylistów" (bo inaczej się tego nazwać nie da). Na zgłoszenie trafiłam w środę, przez przypadek, patrze fajne nagrody, fajne jury, dobra wysyłam. Zakwalifikowałam się i oto dziś mała fotorelacja (zdjęcia robione przez Wielkiego Szoguna i dwa skradzione z fb BabskieTv).

Kiedy ok godziny 14 zjawiłam się na miejscu i z przymrużeniem oka popatrzyłam na 15 miłośników mody, wszyscy krytycznymi spojrzeniami oceniali swoje stylówy. Ogólnie panował wielki chaos, ale chociaż można było popatrzeć na ładnych ludzi.

Pierwsza runda, ,,Wrocławska Wiosenna Stylizacja" - przeszłam do następnego etapu, podobno spodobało się moje uzębienie (właściciele o mnie dbają)


W następnej rundzie, należało dobrać dodatki do sukienki. Wszystkie dodatki były z NY i były brzydkie, jak większość rzeczy z tego sklepu,  ale w końcu wybrałam fioletową torebkę na złotym łańcuszku, złotą bransoletke i kolorowy pasek w wężowe printy. Niestety odpadłam, bo jestem ciotą i się nie znam. Ale przynajmniej przegrałam z godnym rywalem, jedynym facetem w całym konkursie. A i wybaczcie, że zamazałam mój łeb. Tak się zestresowałam że cała zbladłam, nie chcę żeby ktoś oglądał mnie w takim stanie.






Co dalej, nie wiem, zagarnełam nagrody pocieszenia i poszłam razem z moimi wiernymi szogunami na lasagne i kawe. Fota ze starbucksa musi być, bo przecież to TAKI LANS. Teraz żałujemy że nie wziełyśmy papierowych kubków, w poniedziałek mogłybyśmy zabrać w nich herbate do szkoły ;////// Fotka z PannaNatashą (zachęcam do odwiedzania jej bloga).


Na koniec jakiś backstage, niedługo dodam coś bardziej outfitowego. To będzie petarda! Zagości beżowy sztruks i sandały.


xoxo <3

41 komentarzy:

  1. dodatki z NY nawet nie są brzydkie, są przemegachujowe. kupiłam tam kiedyś torebkę, rozjebała się zaskakująco szybko - nawet jak na moje możliwości, a łancuszek brudził odzienie. stanowczo nie polecam + jak mogli dac do wyboru tylko dadatki z NY? skurwysyny. Jak mawiał Pambuk porzez natchnionych pisarzy na kartach Biblii: z pustego i Salomon nie naleje => czyli nie wiem jakiego niewiadomoczego oczekiwano, skoro pole manerwu było tak cholernie ograniczone i to do samego syfu. Koniu, nie martw się. Faceciki zawsze mają łatwiej w takich konkursach, bo jak posiadacz Dostojnego Penisa rozróżnia więcej niż 5 kolorów, to już jest wielka heca, cud nad Wisła i zamieszanie na pół Polski, że łojapierdole. Hejtuję taki niezdrowy szum, gloryfikowanie penisów ponad wszystko inne i dyskryminację kobiet - albo jeszcze gorzej, bo KONI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe widac ze dawno penisa miedzy nogami nie mialas

      Usuń
  2. Piękna spódnica:) a tego faceta, to raczej facetem bym nie nazwała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor spódnicy świetny! prezentowałaś się genialnie :) Zagłosowałam na Ciebie, rzecz jasna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw, no i spódnica świetna!


    zakupychocolatebutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie te porcelanowe też mogłyśmy wziąć, byłby na 'to co zwykle' u Pani Kasi, w swoim kubku, to w sumie też lansik, a nie w takim plastykowym bronzowym. ; < cóż, następnym razem jak przyjedziemy z laptopami posiedzieć na jensternecie i sadzić marihunaen na farmwil to trzeba pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ale fajniutka ta głowa konia ! Wielki plus za pomysł taki i kreatywność !
    całuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniu, świetnie wyglądasz w świetle fleszy! Po prostu pięknie lśni ci spódnica i sierść (?) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. koniu, świetnie wyglądasz! spódnica fajna ale buty są boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniu, wyglądasz super, ale i tak od twoich stylizacji lepsze są teksty :D Uwielbiam cię czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :P szkoda, że nie przeszłaś dalej :( ale pomysł na bloga zajeb... !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjną masz Koniu spódnicę !! :)
    Świetnie się Ciebie czyta. :D

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł z tą maską znakomity! heh Z pewnością będziemy Cie częściej odwiedzac ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. zabiłaś mnie tą maską:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak niezwykle gustownie ubranego konia (czy też klaczy?), szanowne jury z pewnością nigdy nie miało okazji oglądać, więc nagroda Ci się należała jak wiadro owsa.

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, od dziś jestem fanką Twojego bloga! :D świetny pomysł z tą maską :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe :) Fajny opis.
    Nadal tak jest? Że ludzie w Polsce lansują się w Starbucks i chodzą z papierowymi kubkami?
    U mnie w Köln Starbucksów jest w centrum więcej niż Mc Donaldsów. I jak widzę ludzi z papierowymi kubkami to albo jest to taka kawa z cukierni za 1,5€ albo z McCaffee. Ze starbucksem widzę bardziej latem, bo dają tam dobrą mrożoną kawę. Zresztą w Niemczech rzadko widzę jakieś próby lansu... Przynajmniej wśród Niemców :)
    Co do Starbucksa, czytałam kiedyś w gazecie, że gdy otworzyli pierwszy w Warszawie to tak właśnie młodzi ludzie się zachowywali. Nadal tak jest?

    P.S. Błagam, usuń weryfikację obrazkową. Niedawno w którymś z moich postów opisywałam jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojebalo cie z tym starbuckem? to w calej polsce jest, i nie twoja sprawa czy ona usunie weryfikacje czy nie

      Usuń
  18. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. rozwaliła mnie twoja "relacja" więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. stylizacje bardzo fajne, ale czemu nie poazujesz buzi?

    Zapraszam do siebie
    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna stylizacja :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne zdjęcia i w ogóle opis:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koń na salonach, proponuje koń na wybiegu - nawet pasuje :)
    Fajna sprawa, ale zgadzam się całkowicie w NY nie bardzo jest czego szukać, choć od czasu d czasu (od święta tak zwanego) coś sie trafi ;) ciekawa jestem jaka była ich reakcja na taka końska głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że w NY są brzydkie rzeczy;P Masz mega promocję przez swoją urodę ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. w ny, nie można znaleźć nic ciekawego , choć ostatnio były fajne spodnie w flagę, choć stało się już trochę to oklepane .
    Genialny pomysł Koniu <3

    OdpowiedzUsuń
  26. this is awesome, i'll be back for sure!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    OdpowiedzUsuń
  27. łoooo matko ;D ale zajebiste foty! :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty chuja w dupie pewnie też nie, więc z najlepszymi życzeniami - Du.

    Generalnie do samych penisów nic nie mam, mogę szczerze przyznać, że darze je nawet pewną dozą sympatii. Jednak z tego co pamiętam, to chyba tylko moja sprawa, kiedy i między co mi ktoś coś wkłada. Mogę się oczywiście mylić - jeśli tak to przepraszam. Co do postu: czerwone kurwy mi się w oczach palą, gdy karykatura mężczyzny wzbudza powszechny ZACHWYT budując ałtfity, które są przemegabeznadziejne - i to nie jest tylko moja subiektywna opinia, tylko powszechna prawda znana we wszechświecie ;] . A propsy dostają tylko dlatego, że w Polszy 'facet' rozrożniający więcej niż dwa rodzaje swetra jest już zjawiskiem. W róźnego rodzaju konkursach często bardziej niż talent liczy się szokowanie. Smutne to, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym Cię kiedyś zobaczyć u mnie na zdjęciach. możesz przybrać dowolną twarz:d

    OdpowiedzUsuń
  30. hahaha jesteś najlepsza :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm doczytałam, że jesteś z Wrocl. moze gdzieś na Twoim szlaku pojawi się Warszawa? ale to jak to tak, jechałabyć pociągiem:P?

    mam na Ciebie pare pomysłów.

    ale powiedz, jest szansa, że przyjedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurde ale masz zajebistą stronę. Z poprzedniego posta uśmiałam się jak niewiem :) A poza tym jest mega stylowo!

    Dodaję Cię do obeserwowanych!

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa spódnica i ciekawa z ciebie osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  34. leżę i kwiczę :D Absolutnie zaje*isty blog :D

    OdpowiedzUsuń
  35. dlaczego nie chcesz pokazać swojej twarzy ?
    :D

    OdpowiedzUsuń