niedziela, 12 lutego 2012

niby niedziela ale jednak poniedziałek

Mili moi, dawno mnie tu nie było, ale to ze względu że mój koński fotograf - Jacek Rękas (zachęcam do zapoznania się z twórczością) - miał bardzo dużo na głowie, mianowicie ogarniane wystawy.


WROCŁAWIANIE ZACHĘCAM DO PRZYJŚCIA BO TO JEDYNA OKAZJA ZANIM BĘDZIE SŁAWNY:


Dzisiaj coś bardzo zwyczajnego, jakis tam casual, zdjęcia na moim szlacheckim ogródku, na tle ekslużywnej siatki oddzielającą moją stadnine od sąsiadów. Planuje też serie zdjęć na tle szaf, kaloryferów i torów. Na zdjęciach widnieje również mój nowy nabytek. Hodowca zapewniał że to chiuaua i że ma 3 miesiące. Chyba mnie okłamał ;/ . Chciałam żeby mi pasował do torebki... No ale trudno, przecież nie rzucę nią o podłogę. :(






I was wearing :
Dress - H&M
Vest - SH ( Chciałam być taka krejzi żeby zrobić coś DIY. Zaczęłam więc wbijać ćwieki w jeans, układać w kształt krzyża, niestety po połowie zrezygnowałąm, bo to coś przypomnało bardziej skolioze niż krzyż)
Coat - Bershka
Shoes - H&M
Bag - Stradivarius
Accessories - Sonia Pies

Jestem troche smutnym koniem bo ostatnio nie mam na nic czasu. Natłok obowiązków, ogarnianie oberków i matematyka zabierają mi go, ale obiecuje przygotowanie jakiejś porządnej noteczki.Błogosławieni cierpliwi.

PS. PAMIĘTAMY :( była pierwszym czarnym prezydentem USA i siostrą Majkela Dżeksona, a ty i tak będziesz pamiętał ją z filmu "Zakonnica w przebraniu? r.i.p



16 komentarzy:

  1. biedna Opra Łinflej... a tak pięknie tańczyła na lodzie : ( [ * ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful photos, I like them!!! This is such a nice post!
    Win 100€ to spend on boticca.com
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjdz za mnie prosze ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. maska konia łączy wszystkie twoje outfity w całość - pochwalam i lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeglądam Twoje posty 1,2,3,5.. i cieszę się sama do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhahahah ależ się uśmiałam przy twoim blogu, masz świetne poczucie humoru :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojaaacccieeee! ja rowniez!:D genialny pomysl!
      xo

      Usuń
  7. haha love the horse head! very original

    xx
    Yvette

    Come join my give-away!
    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam uwielbiam !!!!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, nie mogę z tym koniem! Świetny pomysł na zachowanie anonimowości ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 ostatnie zdjęcia są świetne! Genialny pomysł z tym koniem - coś oryginalnego, a zarazem pozwalające się nie ujawniać ;)

    OdpowiedzUsuń