poniedziałek, 23 stycznia 2012

Fresh Owies

Witam. Jestem nastoletnim Koniem z Dolnego Śląska. Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ większość koni w mojej stadninie wstydzi się swoich zainteresowań, pasji... Chce wesprzeć psychicznie resztę moich przyjaciół, wielu z nich interesuję się teatrem, tańcem, poezją lecz... są końmi. ŁAMMY WIĘC ZASADY! DLACZEGO KOŃ NIE MOŻE MIEĆ BLOGA O MODZIE? MOŻE? MOŻE! 

Poniżej kilka fotografii, wykonanych przez mojego kuzyna Konia Jacka - klikamy facebook, dziękuję ;*












I'm wearing today:
body - vintage
skirt - sh
leather jacket - H&M
shoes - H&M
bag - Monari

44 komentarze:

  1. spódnica jest świetna!
    Łammy schematy, konie na wybiegi!
    Dodaję do obserwowanych, będę wpadać częściej. ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. 最高!
    可愛すぎる!
    ヤベーー!!
    グラムラス!!

    TO PO KONSKIEMU HEHE POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah jestes pozytywnie zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha,no nie wiem czy tak jest,interesuje mnie jako czlowiek tylko,reszta - no coz! :D
    pozdrawiam, jaram sie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Och koniu, świetnie dziś wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. this is great ! love it! made me lol

    http://myheadandwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na bloga! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Mega! zapowiada się najlepszy blog szafiarski !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahha, zajebisty pomysl ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam łamac zasady! body jest rewelayjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy sposób na zachowanie względnej anonimowości :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysl z tym całym "końskim blogowaniem":).
    Nowatorsko i oryginalnie;).
    Będzie mi bardzo miło jak i Ty zobaczysz moje stylizacje;). Zapraszam.
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  13. I invite you to my blog;)
    www.polinamuse.com
    I found your blog very interesting) i follow you
    i hope that you'll follow me too
    with love , Polina

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha, nie wiem co z tego dalej wyjdzie, ale ten koński blog zapowiada się świetnie! w końcu koń też człowiek.mistrzowskie body koniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tak dobrze ubranego konia nie widziałam! :)
    Świetna spódnica koniku ;D
    Pozdrawiam Anex

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe to jest :) Pomysł genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe. Fajny pomysł na bloga i pozostanie anonimowym;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie lubię takiego obserwowania, ale cóż poradzić;).
    Dzięki, też obserwuję;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Koń, jaki jest...nikt nie widzi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. :) super..bo już mi się mylą te wszystkie maffy,jemercedy,tuskówne i reszta:P
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. prosze jak orginalnie!! spodnica bardzo w moim stylu!!
    dziekuje za komentarz
    odp na Twoje pytanie na moim blogu: zdjecia robione w Destin, Floryda :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  22. haha:) bardzo fajny pomysł! w końcu konie też mogą się wykazać:) nie wstydźmy się zwierzęcia w nas:) a konika w panterkę jeszcze nie widziałam! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne to wygląda ! oryginalne ; > ! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. sweitnie wygladasz jako kon, nie moge sie napatrzec;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe ;) Świetna prezentacja i stylizacja też niezła :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Kreatywność przecież Ci na imię rżąca siostro! Cudowny pomysł - dodaję do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  27. spadlam z krzesła! :D niezła jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehe, morda jak u konia.
    Mie sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  30. nareszcie jakaś rewolucja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie no, jestem pod wrażeniem pomysłu na konia! Bo ciuchy są świetne, humor też, a koń to już... brak mi przymiotników.

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie troche straszny ten łeb konia :/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny ten motyw z głową konia

    OdpowiedzUsuń
  34. TO jest genialne ! ;3
    Już wcześniej widziałam głowy osłów ale twój pomysł jest lepszy !
    Poza tym bardzo podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. mam wrażenie , że z każdej perspektywy koń ma inny wyraz 'mordy' xD i to jest najlepsze! nie no już Cie uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA DOBRZE ŻE TO ZAUWAŻYŁAŚ. koń pozuje. poprostu.

      Usuń