niedziela, 29 stycznia 2012

JUTRO BĘDZIE FUTRO


Dzisiejszy post będzie outfitowo-kulinarny. Jako iż jestem koniem wszechstronnie uzdolnionym, mówią ponoć że najzdolniejszym w całej zagrodzie, postanowiłam pokazać wam dzisiejsze danie…

Ale zacznijmy od ciuszków. Jest to stylizacja raczej nie na co dzień, na bardziej wystawną stadninówke (po waszemu domówka). Na zdjęciach wydaje się o wiele krótsza niż w rzeczywistości, podczas fotek cały czas podjeżdżała mi do góry, niestety stawiam dopiero pierwsze kroczki w końskim modelingu więc zapomniałam o zwracaniu uwagi na wygląd ubrań (skupiłam się na mimice twarzy i przedstawieniu emocji).
Kilka fotek w wykonaniu konia Jacka - stronka
















I was wearing:
Dress – H&M
Coat – New Look
Shoes – H&M
Ring – H&M
Bag - SH


Przechodzimy więc do smaczniejszej części postu. Tak jak większość szafiarek, chciałam przygotować coś wykwintnego i pochłaniającego bardzo dużo czasu, lecz nie będę ściemniać że żabnica po francusku czy filet Mignon z pigwą w sosie pleśniowym i szparagami to moje ulubione śniadanie. Przygotowałam więc coś równie ekstrawaganckiego lecz prostszego :



Kanapka z pasztetem i keczupem .(polecam pasztet wieprzowo-drobiowy z Biedronki, smakuje jak Prochowicki a jest 3 razy tańszy). Mogę podać przepis jeśli chcecie; ;) hehe 


pozdrawiam was cieplutko i pozostawiam z focią z rąsi na tle meblościanki


xoxo koń

46 komentarzy:

  1. koń? jej, ale jestem zaskoczona, ale mile. zdecydowanie można skupić się tylko na ubraniach, a nie na ocenianiu urody. ale pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniu, śliczna sukienka. <3
    mam pytanie natury czysto biologicznej - czy brat-tibijczyk też jest koniem? Nie, żebym sugerowała, że jesteś adoptowana, może to on jest... czekam na odpowiedź i przepis na tą wyglądającą kusząco potrawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy innych ojców!
      dziękuje za słowa uznania!

      Usuń
  3. śliczna sukienka, ale ta głowa mnie przeraża ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ta głowa cały czas mnie rozbraja - przezabawny pomysł!
    ale żeby koń chodził w panterze - kto by pomyślał :) co nie zmienia faktu, że centkowany futrzak jest bardzo zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wąsy hipsterskie? Głowa konia to jest dopiero hipsterskie ;D
    Moja koleżanka też taką ma zabiera ją zawsze na nocne eskapady ;)

    sukienka super i buty także.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tę głowę dodaje do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY Z CIEBIE KONIK. STYLIZACJA CUDOWNA, MYŚLĘ, ŻE SKORZYSTAM Z TWOICH PORAD :* Pozdrówki dla Sogoxa !!! xoxoJPJP

    OdpowiedzUsuń
  8. wchodzę tu i myślę sobie o co chodzi z tą maską. w sumie dobry pomysł, ale nie mogę patrzeć na tą 'twarz' - przeraża mnie!
    ładne futerko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, co za faza z tym koniem ;) Blog prześmiewczy, ale stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest zajebista :) poluję na coś podobnego :)
    Konie bardzo lubię :) od dziecka w sumie...
    Dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka cudna :) ..i torebka ciekawa, a i futerko całkiem fajne ;) ps. ale pomysł na bloga, najlepszy!! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koń jest świetny! ;D
    Oprócz tego świetny zestaw, torebka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KONIU!
    Będę Cię obserwować, żeby się czasem zabrać na Twoim grzbiecie kopytkować przez galaktykę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja ; D
    Obserwuje i licze na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Futro jest przepiękne!!! <3
    I od razu, patrząc na Twoje zdjęcia w głowie konia, widzę teledysk Myslovitz- ukryte!!
    http://www.youtube.com/watch?v=1jAE9INkAtM
    :D Mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniu, Twoja mimika na tych zdjęciach jest wspaniała, bardzo ekspresyjna. Odzienie też piękne, szczególnie płaszczyk.
    Ślinka mi leci na widok kanapki, mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, z pewnością jesteś najzdolniejszym koniem, jakiego ja widziałam! Stylizacje co prawda tylko dwie, ale za to świetne, a do tego niezrównana mimika i bielutkie zęby - myślę, że możesz daleko zagalopować w świecie szafiarskim :D

    OdpowiedzUsuń
  18. plus za poczucie humoru;) tak się skupiłam na mimice twarzy, że nie wiem co powiedzieć o stroju...:D zabieram, więc wykwintną kanapkę z pasztetem (aby drobiowy?) i spadam;))

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie doczytałam, że nie do końca drobiowy, ale może być:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ktoś tu bardzo lubi MakeLifeHarder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale o ile wiem MakeLifeHarder nie prezentuje "normalnych" stylizacji, no ale ja się nie znam :(

      Usuń
    2. ....Ty to jakaś pokrzywdzona, rozgoryczona jesteś...chlopak Cie zostawił dla jakiejś miłośniczki mody, że taką żenadę tu przedstawiasz????????nie czasem. Chcesz sobie w taki sposób odreagować...Ty się nie musisz znać na modzie, są od tego specjaliści...sa pewnie inne rzeczy na których się znasz...może Ty za bardzo, eksponujesz swoja wyższość,dajesz tutaj taką ironię, że aż kłuje w oczy. twarda ręką byłaś wychowywana czy jak...weź to na miękko...to nie jest nic złego,zainteresowanie modą, nie widze w tym, niczego próżniowego, dla mniei i dla wielu, to sztuka...Ty być może nie przywiązujesz zbyt dużej uwagi do mody,ubioru,szaty,uwierz mi,że tacy ludzie,nie stanowią żadnego zagrożenia, dla nikogo,oni sobie tworza te swoje ubiory i sa całkiem ok.....pozdrawiam s

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Moim zdaniem: super - stylizacje muszą się bronić same, nie da się ich ograć ładną buźka(sorry Koniu)czy fajną fryzurą - odważne.Oczywici jest to aktualne o ile to nie jest kolejna kpiarska stronka (jak ktoś zasugerował) - właśnie, tłumacz się Koniu - co autor miał na myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mamo ;) Nie nazwałabym tego kpiarską stronką, staram się przecież aby stylizacje były w miare "na poziomie". To że zawieram w notkach trochę humoru chyba nikogo nie obraża. Po prostu ważny jest dla mnie dystans, którego brakuje wielu blogerkom ;)

      Usuń
  22. Podoba mi się łączenie delikatnych sukienek z ciężkimi butami i ciemnymi rajtkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo modnym... koniem :D
    Przepiękna stylizacja!

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!!! ale się uśmiałam :)) dodaję Twojego bloga do ulubionych Koniu :) A mimika perfekcyjna, az na początku nie zwróciłam uwagi na strój ;))
    miła odmiana od innych blogów pisanych w nieco cięzkim stylu 'inspiracją do dzisiejszego outfitu byla bla bla...'

    OdpowiedzUsuń
  25. o bosh gratuluję pomysłu bycia koniem :D
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG.... myślałam, że to ja mam naprzerwcane w głowie.. ale Ty rozłożyłaś mnie na łopatki!!! :-) Pozdrawiam serdecznie i życze przyjemnego blogowania drogi fashionowy koniu :-)
    Magdalena aka Radzka

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahaaaaa genialna kpina ze wszystkiego, czym jest blog szafiarski xD KOCHAM CIĘ KONIU! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo kreatywna stylizacja, pozdrowienia dla Modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. powtórzę za resztą: bardzo fajny pomysł, będę śledziła Twoje końskie życie!

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka cudowna :) a pomysł z koniem bardzo oryginalny ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniu świetne masz futerko mrrr! ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na bloga :D Zdecydowanie oryginalny :)
    Co do stroju - świetna sukienka ! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna koronkowa kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  34. musisz byc naprawde zwariowaną osobą ! niezły pomysł masz z tą "maską" ale buźke tez mozesz pokazac!
    świetna sukienka i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  35. boję się tego, co zaraz napiszę, ale ... z ta głowa jest nawet sexy !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  36. hahahhahhhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahha! uwielbiam Cię! ♥ czytam sobie czytam.... o fajnie, ugotowała coś fajnego. czytam dalej, oglądam... a tu kanapka z pasztetem i keczupem! hahhahahahha. dziewczyno, gdzieś Ty się uchowała? ja muszę Cię poznać! ♥

    OdpowiedzUsuń